Ifi online pysähtyy

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
nese

Ifi online pysähtyy

Viesti Kirjoittaja nese »

66/87 kuvaa meni perille mutta sitten tulee tämmöinen teksti:

File size don't match:1,490,425 bytes expected,1,490,471 bytes received.
If you are using a proxy/firewall,check that it can handle HTTP file uploads correctly.

Onko tuolla ifillä joku raja kuvien koon suhteen että monta megaa voi kerralla lähettää?,koitin ilman palomuuria ja sen kanssa,sama ilmoitus,ton lähetyksen koko oli n.130 megaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
karipulkka

Viesti Kirjoittaja karipulkka »

Vaikuttaisi siltä Ifin palvelua tuntematta, että joku kuvatiedostoistasi on korruptoitunut/korruptoituu matkalla. Testaa mikä kuva aiheuttaa tämän (veikkaus kuva 67) ja jätä se pois tai korjaa tiedosto.
Voin tietysti olla täysin metsässä arvaukseni kanssa.
lippoma
Viesti:

Re: Ifi online pysähtyy

Viesti Kirjoittaja lippoma »

nese kirjoitti:66/87 kuvaa meni perille mutta sitten tulee tämmöinen teksti:

File size don't match....
Luulen, että olet muuttanut/käsitellyt tuota kuvaa numero 66 sen jälkeen kun olet valinnut kuvat lähetettäväksi. Joten tiedot eivät siksi täsmää ja lähetys ei onnistu. IFI:lle lähetettäessä lähetettävien kuvien valinnan jälkeen lähetettäviä kuvia ei saa muuttaa tai korjata, koska tiedosto koko muuttuu.
nese

Re: Ifi online pysähtyy

Viesti Kirjoittaja nese »

lippoma kirjoitti:
nese kirjoitti:66/87 kuvaa meni perille mutta sitten tulee tämmöinen teksti:

File size don't match....
Luulen, että olet muuttanut/käsitellyt tuota kuvaa numero 66 sen jälkeen kun olet valinnut kuvat lähetettäväksi. Joten tiedot eivät siksi täsmää ja lähetys ei onnistu. IFI:lle lähetettäessä lähetettävien kuvien valinnan jälkeen lähetettäviä kuvia ei saa muuttaa tai korjata, koska tiedosto koko muuttuu.
Ilmeisesti olin sitten jotain tosiaan tehnyt vielä kyseiselle kuvalle,poistin sen ja taas homma rupes pelaamaan,kiitti neuvoista!
paulas

Viesti Kirjoittaja paulas »

Sain kesällä usean tiedoston kohdalla samanlaisen ilmoituksen. Soitin IFI:lle, jossa he kehoittivat lähettämään kyseiset tiedostot uudelleen. Tein näin, joidenkin kohdalla uudelleen lähetys onnistui, joidenkin ei. En käsitellyt kuvia millään tavalla valinnan jälkeen. IFI:llä eivät osanneet sanoa mitään syytä ilmoitukselle. Oletko itse soittanut sinne ja kysynyt syytä?
Gillis

Viesti Kirjoittaja Gillis »

Varmaan korruptoitunut tiedosto... koeta ilman sitä... ihme kyllä ettei IFI:n ohjelmisto osaa hypätä yhden korruptoituneen tiedoston yli... miten se latautuu muihin palveluihin?
leoheng

Viesti Kirjoittaja leoheng »

Oon törmännyt samaan juttuun - en ollut muokannut kuvaa, ja vaikka kuinka tallensin saman kuvan uudelleen erikseen, yritin lähtettää yksinään jne. en saanut sitä menemään. No, onneksi se oli vain yksi kuva parinsadan hääkuvan joukossa...

Ihme juttu kyllä.

L.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

"File size don't match:1,490,425 bytes expected,1,490,471 bytes received.
If you are using a proxy/firewall,check that it can handle HTTP file uploads correctly. "

Tuo tosiaan viittaa siihen, että kuva on korruptoitunut jossain matkan varrella tai kotikoneella. Tuossahan sanotaan selkeästi, että serveri oletti kuvan olevan 1,490,425 tavun kokoinen, mutta dataa oli tullut serverille 1,490,471 tavun verran jolloin serveri palauttaa virheilmoituksen.

Kannattaa kokeilla esim kuvan muuntamista -> tiff (tallennus) ja sen jälkeen takaisin jpg:ksi ja tallennus eri nimellä.
Vastaa Viestiin