Sivu 1/1
iQs ja viallinen muistikortti
Lähetetty: Elo 04, 2003 15 : 20
Kirjoittaja Blue
Olen tuosta vähän viallisesta muistikortista kysellyt, ja samalla olen laittanut iQs:lle postia asiasta. Saman postin olen lähettänyt yhteensä 3 kertaa, kahteen eri osoitteeseen. Mitään vastausta ei ole tullut. Sivuilla nimenomaan lukee että vastaavat parhaiten sähköpostilla. Onko tuo firma ihan luotettava? Aion kyllä piakkoin soittaa sinne, jos vaikka saisin palvelua. Ei tuo kuitenkaan anna hyvää kuvaa firmasta.
Re: iQs ja viallinen muistikortti
Lähetetty: Elo 04, 2003 22 : 40
Kirjoittaja M.B.
Blue kirjoitti:Onko tuo firma ihan luotettava?
Ei ole. Tilasin sieltä SD-muistikortin toukokuun puolivälissä. Korttia ei ollut varastossa, mutta webbisivu lupaili viikon toimitusaikaa. Meni viikko, meni toinenkin ja luvattu toimitusaika vain siirtyi yhä kauemmas. Kuukautta myöhemmin, aivan juhannuksen alla, sain lopulta ilmoituksen kortin saapumisesta liikkeeseen. Hatutti hieman, koska kortille olisi ollut tarvetta viikkoa aiemmin, enkä viitsinyt sitä samantien lähteä hakemaan. Itseasiassa unohdin koko asian kahdeksi viikoksi. Kun kortin puute alkoi vaivata uudelleen, lähetin liikkeeseen sähköpostin, jossa tiedustelin, olisiko kortti yhä varastossa. Ei vastausta. Menin seuraavana päivänä käymään liikkeessä (= parin tunnin edestakainen matka), jossa myyjä tylysti ilmoitti, että kortti on myyty jollekin toiselle, kun en tullut sitä noutamaan. Just joo. Liike saa venyttää toimistusaikaa miten haluaa, mutta asiakas juoksee, kun käsketään...
Katteettomia toimitusaikalupauksiahan jakelevat melkein kaikki liikkeet, mutta tämä oli minulle ensimmäinen kerta, kun varaamani tuote oli myyty nenäni edestä.
Lähetetty: Elo 05, 2003 12 : 39
Kirjoittaja Gillis
Minusta tuntuu että kyseisellä firmalla on suomen huonoin asiakaspalvelu... tuolla kun lueke ukktakin niin se on todella epämielyttävästi kirjoitettu (ainakin oli joskus pari vuotta sitten kun viimeksi käytin iqsää).
Lähetetty: Elo 05, 2003 14 : 42
Kirjoittaja napakettu
Tilasin heiltä 128MB CF-kortin, maksutiedot tuli välittömästi, maksoin nettipankissa ja seuraavana päivänä kortti kolahti postilaatikkoon!
Voiko tuon parempaa palvelua löytää?
Lähetetty: Elo 05, 2003 14 : 54
Kirjoittaja Blue
Juu kyllä kortin toimitus oli nopeaa, ei siinä mitään. Mutta kun jossain on vikaa niin sitten ollaan kuin ei oltaisikaan..