iQs ja viallinen muistikortti
-
iQs ja viallinen muistikortti
Olen tuosta vähän viallisesta muistikortista kysellyt, ja samalla olen laittanut iQs:lle postia asiasta. Saman postin olen lähettänyt yhteensä 3 kertaa, kahteen eri osoitteeseen. Mitään vastausta ei ole tullut. Sivuilla nimenomaan lukee että vastaavat parhaiten sähköpostilla. Onko tuo firma ihan luotettava? Aion kyllä piakkoin soittaa sinne, jos vaikka saisin palvelua. Ei tuo kuitenkaan anna hyvää kuvaa firmasta.
Canon EOS 50D
Canon PowerShot S5 IS
Canon Ixus 82 IS
Canon PowerShot S5 IS
Canon Ixus 82 IS
-
Re: iQs ja viallinen muistikortti
Ei ole. Tilasin sieltä SD-muistikortin toukokuun puolivälissä. Korttia ei ollut varastossa, mutta webbisivu lupaili viikon toimitusaikaa. Meni viikko, meni toinenkin ja luvattu toimitusaika vain siirtyi yhä kauemmas. Kuukautta myöhemmin, aivan juhannuksen alla, sain lopulta ilmoituksen kortin saapumisesta liikkeeseen. Hatutti hieman, koska kortille olisi ollut tarvetta viikkoa aiemmin, enkä viitsinyt sitä samantien lähteä hakemaan. Itseasiassa unohdin koko asian kahdeksi viikoksi. Kun kortin puute alkoi vaivata uudelleen, lähetin liikkeeseen sähköpostin, jossa tiedustelin, olisiko kortti yhä varastossa. Ei vastausta. Menin seuraavana päivänä käymään liikkeessä (= parin tunnin edestakainen matka), jossa myyjä tylysti ilmoitti, että kortti on myyty jollekin toiselle, kun en tullut sitä noutamaan. Just joo. Liike saa venyttää toimistusaikaa miten haluaa, mutta asiakas juoksee, kun käsketään...Blue kirjoitti:Onko tuo firma ihan luotettava?
Katteettomia toimitusaikalupauksiahan jakelevat melkein kaikki liikkeet, mutta tämä oli minulle ensimmäinen kerta, kun varaamani tuote oli myyty nenäni edestä.