Paras hinta/laatu suhde 4Mega pixelin kameroissa?

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
tomppa82

Paras hinta/laatu suhde 4Mega pixelin kameroissa?

Viesti Kirjoittaja tomppa82 »

Mikäs olis näppärä kamera?
Tulis ihan "perus" käyttöön.

Canoneista ja Olympuksista olen kuullut eniten positiivisia
mielipiteitä...

Mieluiten sellanen joka ei kauaa hakis tarkennusta
kun iskee napin "puoleenväliin".
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jmr

Re: Paras hinta/laatu suhde 4Mega pixelin kameroissa?

Viesti Kirjoittaja jmr »

tomppa82 kirjoitti:Mikäs olis näppärä kamera?
Tulis ihan "perus" käyttöön.

Canoneista ja Olympuksista olen kuullut eniten positiivisia
mielipiteitä...

Mieluiten sellanen joka ei kauaa hakis tarkennusta
kun iskee napin "puoleenväliin".
Vaikea vastata lyhyesti, mutta ehkä saat vinkkiä kun luet muidenkin mielipiteet jotka tulevat tämän viestin jälkeen.

Oletko lukenut uusimmasta TM:stä jutun Olympuksen C-740:stä, siitä saat varmasti ominaisuuksia riittävästi ja siitä on olemassa myös kalliimpi 4 Mpx-malli C-750.

Jos edellinen on liian kallis niin (seuraavat menevät alle 4 Mpx) peruskäyttöön riittää Canon A60/A70 tai jos pienempää haluaa niin Ixus V2/V3 (330 on hieman isompi ja 400 on uusimpana kallein). Kannattaa tutustua myös Canonin S ja G-sarjaan. Jotkut ovat kehuneet myös Olympuksen pieniä C-300 ja C-350-malleja.

Jos näistä kahdesta merkistä valitset niin uskon että mikä tahansa 2-3 Mpx-malli riittää peruskäyttöön, optiikka näissä on riittävä siihen. Jos todella haluat 4 Mpx-kameran niin päätä ensin kokoluokka ja hinta jonka haluat kamerasta maksaa.

Hinnat voit tarkistaa tuolta:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/aluee ... A=73&All=1
Ostan Sony/Minoltaa...tarjoa yv:llä.
Termiitti

Viesti Kirjoittaja Termiitti »

Jaa että peruskäyttöön? Ixus 400 on nopea (nopeampi kuin useimmat muut) ja helppo. Sillä saa hyviä kuvia eikä kamerassa ole mitään varsinaisia puutteita. Huonossa valossa ISO -säätö auttaa.

Suosittelen
pertila

Viesti Kirjoittaja pertila »

Itse olen katsellut tuota Minoltan S414:ää, joka vaikuttaa aika hyvältä hinta/laatu suhteeltaan tuossa 4Mpx luokassa.

Mutta ei tunnu keltään löytyvän omakohtaisia kokemuksia täällä tuosta kamerasta :(
Gillis

Viesti Kirjoittaja Gillis »

katso minoltan s404/414, sen saa aika halvalla saksasta ja on kyllä aika samaa laatua kuin canonin g-sarja.
Vastaa Viestiin