SB-400 hyvä tarjous 49,95€! netanttilasta
-
Ja sinulla vain 126 viestiä vaikka paatosta tämänkin vääryyden oikaisemiseen riittää noin paljon. Mikset kirjoittanut jo silloin kun SB-400:sta myytiin sen alkuperäisellä hinnalla?villho kirjoitti:Hohhoijaa. Ei mikään ihme, että sulla on kohta 14000 viestiä kasassa.nomad kirjoitti:Nyt on asenne kohdallaan ja maailma taas vähän parempi :-)
-
Itsellä kans d7000 ja Yongnuo:n tuikkuja olen käyttänyt koska radioilla noita lauon. Jossain vaiheessa taas pitänee jokin kameran mittaussysteemejä hyödyntävä salama hankkia, mutta tuo kääntyvyys kuulostaa rajoitetulta kun seiniä ja kattoja kohti tulee kuitenkin sitten paljon ammuttua. OT, mutta toisaalta olen välillä ajatellut että sellainen "vanhan ajan" tolppa kameran kylkeen joka kiinnitetään kameran pohjaan olisi kätevä esim. just perhejuhlia ja sellasia kuvatessa. Salama tulis siis joku 40cm kameran yläpuolelle. Käyttääkö kukaan? Sais paremman valaistuksen kuin suoraan kameran päältä.
-
- Viesti:
Siis joku tämmöinen, mutta ilman softboksia: http://www.photoflex.com/pls/mobile-lig ... -portraitsFotón kirjoitti:OT, mutta toisaalta olen välillä ajatellut että sellainen "vanhan ajan" tolppa kameran kylkeen joka kiinnitetään kameran pohjaan olisi kätevä esim. just perhejuhlia ja sellasia kuvatessa. Salama tulis siis joku 40cm kameran yläpuolelle. Käyttääkö kukaan? Sais paremman valaistuksen kuin suoraan kameran päältä.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB