Moi olen haaveillut päivittäväni ikivanhan canon:ni uuteen tulokkaaseen. Suurimpana syynä tähän on liikkuvien kohteiden kuvaamisen mahdottomuus nykyisellä kameralla.
Tarpeena olisi siis löytää kamera, jolla kuvaa hyvin nopeitakin kohteita (Yleensä koiria minun tapauksessani). Valaistusolosuhteetkin saattavat aina välistä olla kohtuullisen huonot. Lisäksi kohtuullinen zoomi tulee tarpeen. Monet ovat tälläkin foorumilla suositelleet Minolta Dimage 7i kameraa. Miten tuo soveltuisi minulle ja mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi? Sen verran on pakko sanoa että budjetti loppuu aika nopsasti tuossa 1000 euron kohdalla.
Jo etukäteen suuresti guruja kiittellen,
Jani
Digiä hankkimassa. Apu tarpeen :-)
-
Re: Digiä hankkimassa. Apu tarpeen :-)
Olethan käyttänyt foorumin hakua ja löytänyt tämän keskustelun, jossa käsitellään täysin samoja kysymyksiä...janpelt kirjoitti:Moi olen haaveillut päivittäväni ikivanhan canon:ni uuteen tulokkaaseen. Suurimpana syynä tähän on liikkuvien kohteiden kuvaamisen mahdottomuus nykyisellä kameralla.
Tarpeena olisi siis löytää kamera, jolla kuvaa hyvin nopeitakin kohteita (Yleensä koiria minun tapauksessani). Valaistusolosuhteetkin saattavat aina välistä olla kohtuullisen huonot. Lisäksi kohtuullinen zoomi tulee tarpeen. Monet ovat tälläkin foorumilla suositelleet Minolta Dimage 7i kameraa. Miten tuo soveltuisi minulle ja mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi? Sen verran on pakko sanoa että budjetti loppuu aika nopsasti tuossa 1000 euron kohdalla.
Jo etukäteen suuresti guruja kiittellen,
Jani
LINKKI
Tuon luettuasi olet varmaan paljon viisaampi.