Digiä hankkimassa. Apu tarpeen :-)

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
janpelt

Digiä hankkimassa. Apu tarpeen :-)

Viesti Kirjoittaja janpelt »

Moi olen haaveillut päivittäväni ikivanhan canon:ni uuteen tulokkaaseen. Suurimpana syynä tähän on liikkuvien kohteiden kuvaamisen mahdottomuus nykyisellä kameralla.

Tarpeena olisi siis löytää kamera, jolla kuvaa hyvin nopeitakin kohteita (Yleensä koiria minun tapauksessani). Valaistusolosuhteetkin saattavat aina välistä olla kohtuullisen huonot. Lisäksi kohtuullinen zoomi tulee tarpeen. Monet ovat tälläkin foorumilla suositelleet Minolta Dimage 7i kameraa. Miten tuo soveltuisi minulle ja mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi? Sen verran on pakko sanoa että budjetti loppuu aika nopsasti tuossa 1000 euron kohdalla.

Jo etukäteen suuresti guruja kiittellen,

Jani
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
keppana

Re: Digiä hankkimassa. Apu tarpeen :-)

Viesti Kirjoittaja keppana »

janpelt kirjoitti:Moi olen haaveillut päivittäväni ikivanhan canon:ni uuteen tulokkaaseen. Suurimpana syynä tähän on liikkuvien kohteiden kuvaamisen mahdottomuus nykyisellä kameralla.

Tarpeena olisi siis löytää kamera, jolla kuvaa hyvin nopeitakin kohteita (Yleensä koiria minun tapauksessani). Valaistusolosuhteetkin saattavat aina välistä olla kohtuullisen huonot. Lisäksi kohtuullinen zoomi tulee tarpeen. Monet ovat tälläkin foorumilla suositelleet Minolta Dimage 7i kameraa. Miten tuo soveltuisi minulle ja mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi? Sen verran on pakko sanoa että budjetti loppuu aika nopsasti tuossa 1000 euron kohdalla.

Jo etukäteen suuresti guruja kiittellen,

Jani
Olethan käyttänyt foorumin hakua ja löytänyt tämän keskustelun, jossa käsitellään täysin samoja kysymyksiä...

LINKKI

Tuon luettuasi olet varmaan paljon viisaampi.
janpelt

Woops....

Viesti Kirjoittaja janpelt »

Oli kyllä mutta jostain syystä ei osunut silmiin.... Noh vanhuus ei tule yksin. Kiitos opastuksesta!
Vastaa Viestiin