kamera ja muut laitteet
-
kamera ja muut laitteet
Mitenkäs kamera suhtautuu samassa paikassa pidettävään kännykkään? Olen ymmärtänyt että tavalliset disketit voivat tyhjentyä jos pitää kännykän vieressä, mites kameran muistikortti? Vai onkohan vaan urbaanilegendaa koko juttu?
-
puhelin
Kerran on Microdrive sekaantunut perusteellisesti, ja vieressä katsellut kaveri epäili syyksi puhelimeen vastaamista kameran tallentaessa. Saattaa olla, tai sitten ei. Ainoa kerta kuitenkin, kun muistikortti on seonnut.
Periaatteessa tuntuu kyllä mahdolliselta. Kyllähän lähettävä puhelin synnyttää melkoisia häiriöitä ympäristöönsä. Kokeilemaan en viitsi ruveta, mutta jos joku kokeilee, nin tieto on mielenkiintoista.
Periaatteessa tuntuu kyllä mahdolliselta. Kyllähän lähettävä puhelin synnyttää melkoisia häiriöitä ympäristöönsä. Kokeilemaan en viitsi ruveta, mutta jos joku kokeilee, nin tieto on mielenkiintoista.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
On myös tehty mittauksia, joissa on testattu esim. mikroaaltouunin ja kännykän säteilymääriä. Mikroaaltouuni meni yli asteikon ja kännykällä ei saatu lukemia. No miksi sitten kaiuttimet laulavat ja näytöt värisevät kännykän vieressä? No taajuuksia on monia. Mutta niin on muitakin säteilyn lähteitä. Maasäteily? Aurinkomyrskyt? Kun ei ole tietoa, niin arvaillaan nyt sitten.
Itse veikkaan HKL:n raitiovaunuja, on ne niin kieroja vehkeitä.
Itse veikkaan HKL:n raitiovaunuja, on ne niin kieroja vehkeitä.