LCD näytön suurentaja

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
artur
Viesti:

LCD näytön suurentaja

Viesti Kirjoittaja artur »

Onko kellään kokemusta luokkortin kokoisesta ja paksuisesta suurennulasista,? Linkki alla:

http://www.carson-optical.com/magnislide.html

Olisiko saatavilla tuollaista jostain päin Suomea? Tuohan on kätsä jos ei meinaa nähdä pienellä LCD:llä yksityiskohtia, kuten pienet logot ja tekstit.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
olli R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olli R »

Saattaa olla sikäli tarpeeton, koska ei noissa LCD:ssä ole kuin luokkaa 400x300 pikseliä. Tuskin optisella suurennoksella sen paremmin näkee. Sen sijaan, jos kamera osaa suurentaa kuvaa LCD:llä, niin se auttaa. Itsekin olen joskus reissussa kuvannut kaupungin kartan kameraan. Suurentanut ja selannut sitä sitten LCD:llä.
hsm

Viesti Kirjoittaja hsm »

olli R kirjoitti:Saattaa olla sikäli tarpeeton, koska ei noissa LCD:ssä ole kuin luokkaa 400x300 pikseliä. Tuskin optisella suurennoksella sen paremmin näkee.
Tuskin, kirkkaassa valossa kuitenkin välillä kaipaisi kuiluetsimen tapaista laitetta, jotta ylipäänsä näkisi jotain. Itse asiassa joku vanha kinarin kuiluetsin voisi olla varsin passeli, sellainen, jonka pystyy avaamaan ja sulkemaan yhdellä kädellä. Kulkisi kokoon taitettuna taskussa. Kaikki, mitä olen nähnyt tähän tarkoitukseen tarjottavan, ovat kiinteitä mokkuloita.
Vastaa Viestiin