Orjasalama
-
Orjasalama
Haeskelen orjasalaa Olympus C-990 kameraan. Vastaan on tullut mm. Haman ja Metzin mallit. Mahtaakohan kumpaistakaan olla saatavilla Suomesta? Kuka mahtaa olla tuon Hama-salaman maahantuoja, hakukone ei löytänyt. Ja tietysti kokemuksia noista tai muista vastaavista otetaaan mielellään vastaan
-
- Site Admin
- Viesti:
Taitaa tuossa Olympuksen mallissa vielä olla salaman esiväläys? Oletkos ottanut selvää? Jos tässä mallissa esiväläystä ei saa pois, niin kaikkein halvimmat orjat eivät käy. Sinun pitää ostaa vähän kalliimpi malli, jossa voi valita, reagoiko orja ensimmäiseen vai toiseen väläykseen.
Monessa uudemmassa mallissa kameran oman salaman voi laittaa ns. manuaalitilaan, jolloin esiväläystä ei käytetä. Tämä esiväläys ei tarkoita esim. punasilmäisyyden poistotoimintoa, jossa kamera yrittää väläytetellä kuvattavan pupillien supistamiseksi salamaa monta kertaa.
http://www.digicamera.net/vinkit/vinkki_salamat.htm
olen runsas vuosi sitten vähän kirjoittanut orjasalamoistakin juttua.
Monessa uudemmassa mallissa kameran oman salaman voi laittaa ns. manuaalitilaan, jolloin esiväläystä ei käytetä. Tämä esiväläys ei tarkoita esim. punasilmäisyyden poistotoimintoa, jossa kamera yrittää väläytetellä kuvattavan pupillien supistamiseksi salamaa monta kertaa.
http://www.digicamera.net/vinkit/vinkki_salamat.htm
olen runsas vuosi sitten vähän kirjoittanut orjasalamoistakin juttua.
-
MattiH kirjoitti:Taitaa tuossa Olympuksen mallissa vielä olla salaman esiväläys? Oletkos ottanut selvää? Jos tässä mallissa esiväläystä ei saa pois, niin kaikkein halvimmat orjat eivät käy.
Mun mielestäni esiväläys löytyy eikä sitä ainakaan manuaalin mukaan saa pois. Onko suosituksia salamaksi? Entäs tuo jutussasi mainitsemasi Nissin, käviskös se???
-
Re: Orjasalama
Haman maahantuoja on:kijupa kirjoitti: Kuka mahtaa olla tuon Hama-salaman maahantuoja, hakukone ei löytänyt.
Finland - Trade Partner
Tura Scandinavia
Peltolantie 10 C
01300 Vantaa
Finland Phone:
+358/9/8387 550
Fax:
+358/9/8387 5525
E-Mail:
info@tura.se