ensimmäisen Digikameran ostaminen

Aukot, sommittelu, salamat, akut jne.
Zippe

ensimmäisen Digikameran ostaminen

Viesti Kirjoittaja Zippe »

Olen ostamassa ensi kuussa ensimmäistä digikameraani, ja tarvitsisen neuvoja, mikä kannattaisi ostaa. Hintaluokka saisi olla alle 400 €. Olen itse katsellut tuota Canonin a70. Mitäs muita kameroita tuohon hintaa suosittelisitte. Jos päädyn tyohon a70:n ostamiseen, niin minkälaiset akut siihen olisi hyvä ostaa? Ja riittääkö 128 megan muistikortti aloittelijalle?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Käypäs läpi aiemmat viestit Canon-alueelta, niin tulet paljon viisaammaksi. Canonin ostamista puoltaa suomenkieliset valikot + iso käyttäjäjoukko. Mielestäni Canon A70 kannattaa ostaa Suomesta sellaisesta paikasta, joka antaa mukaan suomenkielisen manuaalin. HIntaero Saksaan on niin pieni, ettei mielestäni kannata ostaa Saksasta (josta ei siis saa suomen- tai englanninkielistä manuaalia). Muistikortit ovat sen verran halpoja, että itse ostaisin 256 MB:n kortin. Canon A70 käyttää AA-akkuja, joita mielestäni tarvitse kaksi satsia. Itse ostaisin kalliimman pikalaturin, jossa on kennokehtoinen valvonta. Anttila yms. liikkeet myyvät halvempia latureita, joissa ei ole kennokohtaista valvontaa. Yksi viallinen akku riittää tekemään satsin käyttökelvottomaksi.

GP, Ansman jne. valmistavat parempia pikalatureita. Käytä foorumin haku-toimintoa, niin löydät paljon tietoa akuista ja latureista.
Vastaa Viestiin