Onkohan kameran takanäytön päälle olemassa liimattavaa kalvoa, joka suojaisi näyttöä taskun hankaumilta? Ainakin RX100II:ssa näytön reunat hankautuivat sameiksi ajan kuluessa.
Ehkä kännykkäkaupasta löytyisi jotakin..
Näytön suojaaminen kalvolla
-
Näytön suojaaminen kalvolla
Viimeksi muokannut sepim, Tammi 19, 2016 14 : 18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Itse olen kaikissa kameroissani (myös RX100 mk3:ssa) käyttänyt GGS:n suojalaseja. Ei pahaa sanaa.
Nikoneihin noissa tulee mukana myös sen ylänäytön suoja.
GGS:t tai "GGS:t" olen hankkinut pääosin eBaysta, mutta tuossa valmistajan linkki: http://www.ggsfoto.com/products/larmor- ... protector/
Nikoneihin noissa tulee mukana myös sen ylänäytön suoja.
GGS:t tai "GGS:t" olen hankkinut pääosin eBaysta, mutta tuossa valmistajan linkki: http://www.ggsfoto.com/products/larmor- ... protector/
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Tilasin juuri pingpongilaisen a6000 näyttösuojan. Postikuluineen €einiinmitään. Eihän näistä aina voi tietää, mutta luulen tämän ajavan asiansa aivan hyvin. http://www.ebay.co.uk/itm/281852198072
Ei mahdu sitten mitenkään ymmärrykseeni, miten tuonkin saa Hong Kongista Suomeen noin kolmella eurolla. Vielä enemmän ihmettelin, kun posti kiikutti Hong Kongista kotiin kaksi kappaletta Sonyn IR kaukosäätimiä CR2 paristoineen yhteishintaan 3 euroa 20 senttiä. Miten helvetissä tuosta voi jäädä kenellekään yhtään mitään käteen?
Ei mahdu sitten mitenkään ymmärrykseeni, miten tuonkin saa Hong Kongista Suomeen noin kolmella eurolla. Vielä enemmän ihmettelin, kun posti kiikutti Hong Kongista kotiin kaksi kappaletta Sonyn IR kaukosäätimiä CR2 paristoineen yhteishintaan 3 euroa 20 senttiä. Miten helvetissä tuosta voi jäädä kenellekään yhtään mitään käteen?
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Johtuu siitä, että sinä maksat ne kulut lähettäessäsi joulukortteja ym. Kiina on kehitysmaa, joten vastaanottajamaan posti maksaa postikulut sieltä tulevista lähetyksistä. Pienin tilaus, jota olen tehnyt taisi olla 90 senttiä (stepup rengas).Kryptos kirjoitti: Ei mahdu sitten mitenkään ymmärrykseeni, miten tuonkin saa Hong Kongista Suomeen noin kolmella eurolla. Vielä enemmän ihmettelin, kun posti kiikutti Hong Kongista kotiin kaksi kappaletta Sonyn IR kaukosäätimiä CR2 paristoineen yhteishintaan 3 euroa 20 senttiä. Miten helvetissä tuosta voi jäädä kenellekään yhtään mitään käteen?
-
Ei kai tuosta mitään korkeampaa tiedettä kannata tehdä. Katsot näyttösi koon ja tilaat sen kokoisen suojakalvon. Se toimii vaikkei valmistaja ilmoita sitä testatun juuri sinun kameramallilla. DIY käyttäjä voisi jopa leikata sopivan kokoisen palan esim. tabletille tarkoitetusta kalvosta.
Itse tilasin ties minkä merkkisen* näytönsuojan, joka oli sopivan kokoinen eli tarkoitettu 3,0" näytön suojaksi. Taisi olla alunperin johonkin gepsiin sopivaksi ilmoitettu, mutta koko ja hinta olis sopiva kameraani.
* En muista kun tilauksesta on kolmisen vuotta. Suoja ja näyttö on edelleen naarmuton.
Itse tilasin ties minkä merkkisen* näytönsuojan, joka oli sopivan kokoinen eli tarkoitettu 3,0" näytön suojaksi. Taisi olla alunperin johonkin gepsiin sopivaksi ilmoitettu, mutta koko ja hinta olis sopiva kameraani.
* En muista kun tilauksesta on kolmisen vuotta. Suoja ja näyttö on edelleen naarmuton.