Salaman osto olisi edessä. Tarjolla olisi käytetty 550 EX salama, joka speksien puolesta vaikuttaisi hyvältä. Vähän painava tuo tosin on 20D:lle.
Onko muita suosituksia?
Mitä tuossa 550 mallissa on enemmän kuin Canonin halvemmissa, siis muuta kuin tehoa?
salama 20d:hen 550ex vai joku muu?
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Digitarvikkeesta:ahz kirjoitti:Tulimpa jo ostaneeksi, joten neuvot menevät jälkiviisauden puolelle.
Tosin jos joku tietää mistä tuohon saisi sellaisenmuovikipon päähän niin olisinkiitollinen tiedosta.
http://www.digitarvike.fi/products.php?g1=882413
--Henkka
-
- Viesti:
Kiitos.henkka4 kirjoitti:Digitarvikkeesta:ahz kirjoitti:Tulimpa jo ostaneeksi, joten neuvot menevät jälkiviisauden puolelle.
Tosin jos joku tietää mistä tuohon saisi sellaisenmuovikipon päähän niin olisinkiitollinen tiedosta.
http://www.digitarvike.fi/products.php?g1=882413
--Henkka
Pitää pistää tilipäivänä tilaukseen.
-
Tosiaankin Digitarvike myy sitä kuin myöskin Top Shotista sitä löytyy suoraan hyllystä. Itse olen jonkun verran kuvannut sillä mutta se ei missään nimessä mielestäni ole niin tehokas kuin osasin odottaa. Huomattvasti paremmin vastaavan tehtävän on hoitanut nykyään salaman päälle laitettu kuplamuovipussi. Se hajottaa huomattavasti paremmin valoa.ahz kirjoitti: Tosin jos joku tietää mistä tuohon saisi sellaisenmuovikipon päähän niin olisinkiitollinen tiedosta.
-
- Viesti:
Hmm, tuo kuplamuovi tuntuu olevan kovassa nosteessa. Täytynee varmaan testata tilipäivää odotellessa.RaidoR kirjoitti:ahz kirjoitti:Tosiaankin Digitarvike myy sitä kuin myöskin Top Shotista sitä löytyy suoraan hyllystä. Itse olen jonkun verran kuvannut sillä mutta se ei missään nimessä mielestäni ole niin tehokas kuin osasin odottaa. Huomattvasti paremmin vastaavan tehtävän on hoitanut nykyään salaman päälle laitettu kuplamuovipussi. Se hajottaa huomattavasti paremmin valoa.
Tuo kuppi vaikuttaisi kätevämmin kuljetusta kestävältä, mutta kuplamuovi kyllä on käytännössä ilmaista. Itse tarvitsisin jotain sovellusta joka kulkee luotettavasti mukana päivittäin.