Samsungilta ilmestynyt tabletti isommalla näytöllä + huippuspekseillä > http://blog.androidsuomi.fi/2014/01/sam ... -tabletit/
- Käyttöjärjestelmä : Android 4.4 KitKat
- Näyttö : 12,2" WQXGA (2560 x 1600) Super clear LCD
- Suoritin : Snapdragon 800 2.3 GHz Quad-Core
- Yhteydet : WiFi 802.11 MIMO (2,4 & 5 GHz), WiFi Direct, AllShareCast, Bluetooth 4.0, 4G
- Liitännät : USB 3.0
- Akku : 9500 mAh
Edit.
Samsung Galaxy Tab- ja NotePRO 12.2"
-
Samsung Galaxy Tab- ja NotePRO 12.2"
Viimeksi muokannut elmar, Tammi 18, 2014 23 : 01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Pari vuotta olen käyttänyt Samsung Galaxy Note I -kännykkää, jossa minulle tärkeä ominaisuus on käsinpiirtokynä. Olen toivonut vastaavaa laitetta isommalla näytöllä, jotta huusholli, laukut ja taskut eivät pursuilisi muistiinpanovihkoja ja -paperilappusia (ideoista joista ehkä yksi sadasosa tulee koskaan toteutetuksi).
Tuo NotePro olisi toiveitteni täyttymys, jos hinta olisi puolet pienempi. Yritän jaksaa kärvistellä hinnanalennusta odottaen Note I:llä, joka tosin viime päivityksessä muuttui tuskastuttavan hitaaksi.
Kiitos vinkistä!
Tuo NotePro olisi toiveitteni täyttymys, jos hinta olisi puolet pienempi. Yritän jaksaa kärvistellä hinnanalennusta odottaen Note I:llä, joka tosin viime päivityksessä muuttui tuskastuttavan hitaaksi.
Kiitos vinkistä!
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
Kynällisiä Galaxy Note tabletteja on kyllä saanut jo pitkään 8" ja 10.1" näytöillä sekä 3G, 4G että wifinä > http://www.verkkokauppa.com/fi/search?q ... 20tabletti .grafia kirjoitti:Pari vuotta olen käyttänyt Samsung Galaxy Note I -kännykkää, jossa minulle tärkeä ominaisuus on käsinpiirtokynä. Olen toivonut vastaavaa laitetta isommalla näytöllä...
Uudessa NotePRO:ssa on isompi näyttö jollaista ei ole tableteissa ennen nähty, vois pelittää hyvin kuvakäytössä.