Ostin viime syksynä Elinchrom D-Lite It 2 To Go Setin, jossa on kaksi Portaliten 66 cm softboxia.
Toisesta välähdyspäästä ruskean muovisen kiristyskammen ratas mureni puolen vuoden kuluttua, ei siis lohjennut vaan mureni kuin kahvinpuruiksi; sain myyjältä uuden tilalle.
Softboxit olen kasannut korkeintaan viisi kertaa, settiä ei ole kuljeteltu asuntoa kauemmaksi kuin kerran. Nyt softboxien yhteensä kahdeksasta kulmasta vain kolme on enää ehjiä, muista muovipäinen metallinen pingotusruoto on mennyt joko kokonaan läpi tai juuri puhkeamaisillaan!
Olen kuvitellut, että Elinchrom ja Portalite ovat laadukkaita merkkituotteita, kun aina varoitetaan ostamasta eBaysta "kiinanpoikien hikipajatuotteita ym. halpoja kopioita".
En nyt tähän hätään löydä ostokuittia. Tietääkö kukaan, kuinka pitkä takuuaika softboxeilla on? Miten teillä muilla kulmat ovat kestäneet?
Portaliten softboxien takuuaika?
-
- Viesti:
Portaliten softboxien takuuaika?
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
- Viesti:
Kuluvia tuotteitahan nuo on ja ne mukana tulevat portalite -boksit on vielä selkeästi sieltä valmistajan halpispäästä(varsinkin rakenteeltaan). Yhden boksin kulman olen saanut tuolla tavalla rikki, ei tule ihan hirveesti kasailtua eestaas noita kun ei noiden kasattavuus ole semmonen että sitä jaksais puuhata yhtenään.
Jos niitä menee puhki ihan valtoimenaan niin joko materiaali/valmistusvika tai sitten boksin kasauksessa on käytetty liikaa voimaa/väärää tekniikkaa.
Jos niitä menee puhki ihan valtoimenaan niin joko materiaali/valmistusvika tai sitten boksin kasauksessa on käytetty liikaa voimaa/väärää tekniikkaa.