Kamerareppu

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
rancid1

Kamerareppu

Viesti Kirjoittaja rancid1 »

Itsellä ois nyt etsinnässä kamerareppu, ja paljon olenkin selannut nettisivuja eri vaihtoehdoista.

Olisi kuitenkin kiva saada mielipiteitä - suosituksia käyttäjiltä, ja varmaan paras ois jos menisi itse koluamaan liikkeitä.

Hakusessa ois siis tilava reppu minne saisi vaivatta ja tukevasti laitettua rungon ja 2-3 obskaa. Muutakin tilaa voisi olla vähäsen, ja pikkutaskuja sitten muulle sälälle.

Mutta ei tarvitsisi olla kamerarepun ja päivärepun yhdistelmä, lähinnä niin että kuvaustarvikkeet mahtuu hyvin, pienet sälät ja vähäsen tilaa henk.koht tavaroille (känny,lompsa, juomapullo tms.)

Ja sitten olen miettinyt että jos kerralla ostaisi hyvän niin pitäisikö ostaa jokin vesitiivis versio, kuitenkin kesällä tarkoituksena olisi kuvata saaristoissa, yms. mennä veneellä ja muutenkin yhtenä intohimona on hevosten kuvaaminen, mikä ei sekään aina niin ennalta-arvattua puuhaa ole.

Hinnan kipuraja on n.150-200€.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
virtj67

Kamerareppu

Viesti Kirjoittaja virtj67 »

Itsellä heräte ostoksena ostettu Kata 3N1-22 ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Menee sling backkinä ja tavallisena reppuna.

Tila myös pienelle läppärille tai vaihtoehtoisesti ohuille vaihto vaatteille edellyttäen että osaa viikata vaatteet :))

Itsellä mukanaa kulkee D90,Sigma 18-250,Nikkor 18-55,SB-600,Laturi ja joskus acerin 11.6" läppäri, ym ym pikku roinaa ja vielä on tilaa jäljellä

Suosittelen ----> http://www.kata-bags.com/product.asp?Ve ... p_Id=19772
Vastaa Viestiin