Nooo... Vielä en ole ostanut kumpaakaan, mutta tällä viikolla olisi tarkoituksena pistää tilaukseen seuraavanlainen paketti Akiba:sta:
Canon PowerShot A80 4Mpix +256MB CF + Kameralaukku+Varta photoakut ja laturi
Takuu: 12.0 kk
Hinta: 539.00 € (ALV 22.0%)
Vaikuttaa ainakin meikäläisen silmään aika asialliselta paketilta, saa noin niin ku tärkeemmät jutut samassa paketissa.
No niin, nyt se sitten on tilattu. Tiedustelin nimittäin paketin saatavuutta ja loppuviikosta kuulemma saavat lisää, suosittelivat tekemään tilauksen heti jotta saan sitten siitä erästä.
Valinnan vaikeus part XI (S5000 / A70 / A80)
-
- Viesti:
Jokohan tällä viikolla tulisi kamera...
24.11. sain tilausvahvistuksen sähköpostilla "toimitamme viikon sisällä"...
Lienee näissä viikkojen pituuksissa eroja Helsingin ja muun suomen välillä..? :-)
Ei muuten ole ensimmäinen kerta kun olen kironnut tätä juttua että minkä helevetin takia pitää ilmoittaa nää toimitusajat niin yltiöoptimistisesti?!? Tuntuu jotenkin että olis parempi toisin päin, että annettais toimitusajaksi vaikka kuusi viikkoa. Sitten kun toimitus tulisikin jo kolmen viikon jälkeen niin olisihan se mukavempi kuin... No joo. Olkoon.
24.11. sain tilausvahvistuksen sähköpostilla "toimitamme viikon sisällä"...
Lienee näissä viikkojen pituuksissa eroja Helsingin ja muun suomen välillä..? :-)
Ei muuten ole ensimmäinen kerta kun olen kironnut tätä juttua että minkä helevetin takia pitää ilmoittaa nää toimitusajat niin yltiöoptimistisesti?!? Tuntuu jotenkin että olis parempi toisin päin, että annettais toimitusajaksi vaikka kuusi viikkoa. Sitten kun toimitus tulisikin jo kolmen viikon jälkeen niin olisihan se mukavempi kuin... No joo. Olkoon.
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Muista sit rekisteröityä A80 portaaliin kun saat kameran ;-)Wolfheart kirjoitti:Noo, ehkäpä se paketti sieltä joskus tulee. Se on vaan tää odottavan aika aika pitkää... :)
- Artur
Porfolio: http://www.arturgajewski.com
Facebook: https://www.facebook.com/artur.gajewski.photography
Porfolio: http://www.arturgajewski.com
Facebook: https://www.facebook.com/artur.gajewski.photography
-
- Viesti:
-
- Viesti:
No niin, eilen se sitten tuli! Ja kyllä, paketti sisälsi laturin ja ladattavat paristot, Canonin kamerakotelon (sellaisen vyöklipsumallin) sekä tietysti sen kameran. Vähän kyllä hätkähytti ensimmäisellä käynnistyskerralla, kun näytöllä loisti yksi kirkkaan vihreä piste. No, onneksi se ei sentään näy itse kuvissa... Eli eipä siinäkään mitään.
Sen perusteella mitä eilen illalla leikkimään ehdin, niin kyllä se asialliselta peliltä vaikuttaa. Zoom nyt tuntuu vähän pieneltä, mutta eiköhän se kuitenkin peruskuvaamiseen riitä. Valkotasapainon säätöäkin piti Pringles purkin kannella kokeilla (aikaisemmin en ole tällaisten säätöjen kanssa sompaillut) ja kyllä se tosiaan tuntuu toimivan; väreistä tuli huomattavasti realistisempia (ainakin omasta mielestäni). Lisäksi valkotasapainon säätö käy näppärästi ja helposti, mitä nyt sorminäppäryyttä se vaatii... Toisaalta meikäläisen sorminäppäryys taitaa olla normaali-ihmisen varpaiden tasolla ja silti siihen kykenin, joten ei se nyt ylitsepääsemättömän vaikeaa sormiakrobatiaa vaadi.
Muutama 'pimeäkuvakin' tuli otettua ikkunan läpi ja olin positiivisesti erittäin yllättynyt.
Kun nyt vaan viikonloppu tulis äkkiä, ja hyvät kelit, että pääsis luontoon kokeilemaan.
PS. Mikä kaikkein ihmeellisintä, kuvien siirto toimi usb:n kautta ilman mitään ongelmia! Mikään muu usb laite kun ei ole tähän mennessä koneessani suostunut kunnolla toimimaan...
Olen otettu.
Sen perusteella mitä eilen illalla leikkimään ehdin, niin kyllä se asialliselta peliltä vaikuttaa. Zoom nyt tuntuu vähän pieneltä, mutta eiköhän se kuitenkin peruskuvaamiseen riitä. Valkotasapainon säätöäkin piti Pringles purkin kannella kokeilla (aikaisemmin en ole tällaisten säätöjen kanssa sompaillut) ja kyllä se tosiaan tuntuu toimivan; väreistä tuli huomattavasti realistisempia (ainakin omasta mielestäni). Lisäksi valkotasapainon säätö käy näppärästi ja helposti, mitä nyt sorminäppäryyttä se vaatii... Toisaalta meikäläisen sorminäppäryys taitaa olla normaali-ihmisen varpaiden tasolla ja silti siihen kykenin, joten ei se nyt ylitsepääsemättömän vaikeaa sormiakrobatiaa vaadi.
Muutama 'pimeäkuvakin' tuli otettua ikkunan läpi ja olin positiivisesti erittäin yllättynyt.
Kun nyt vaan viikonloppu tulis äkkiä, ja hyvät kelit, että pääsis luontoon kokeilemaan.
PS. Mikä kaikkein ihmeellisintä, kuvien siirto toimi usb:n kautta ilman mitään ongelmia! Mikään muu usb laite kun ei ole tähän mennessä koneessani suostunut kunnolla toimimaan...
Olen otettu.