Vaikutti äkkiseltään aika mainiolta, mutta myös arvokkaalta kilkkeeltä. Täytynee jossain välissä tehdä oma versio kaupallinen idea röyhkeästi varastaen.
Näyttää hyvältä. Valitettavasti mun 5dmkII arcaplate ei sovi tuohon ja en halua omaan runkoon mitään pilipalilevyä alle. Parhaat pikakiinnityslevythän on suunniteltu juuri sitä tiettyä kameraa varten. Muuten kyllä kelpaisi...
Vaikuttais ihan kivalta kilkkeeltä, joskin aika hintava. Mahtaiskohan olla hyvä kun oon ens kuussa lähdössä hiihtovaellukselle, niin ei tarvis kaivaa kameraa rinkasta koko ajan...? Olis kamera siinä olkaimessa kiinni aina kun tilanne sallii.
No tulihan tuollainen hankittua eikä ole kaduttanut. Lapin vaelluksella oli kamera koko ajan hollilla rinkan vas olkahihnassa ja hiihtämään pystyi ihan kuin siinä ei olisi kameraa ollutkaan. Lisäksi bonuksena kamera oli yllättävän hyvin suojassa kaatumisilta rinnan kohdilla. Ja eipä tarvinnut kaivaa kameraa rinkasta kuvia varten, vaan sai otettua heti tilennekuvia.
Suosittelen lämpimästi, laadukas tuote ja kätevä käyttää!
Pystyy hyvin kantamaan isompaakin putkea repun olkaimessa, mulla ollut monesti metsässä D90+300/4 tuossa. Ja lomamatkoilla taas menee olkalaukun hihnassa/vyössä mukavasti pieni putki huomaamatta ja ei kestä kauaa kaivaa esiin.