Fotopron jalusta

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
Laarzmo

Fotopron jalusta

Viesti Kirjoittaja Laarzmo »

Moro!

Onko kenelläkään mitään kokemusta tästä http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=36939?

Toinen vaihtis olisi Benron A-1691 mutta se kalliimpi. Ja kalliimpi ei välttämättä tarkoita parempi mutta miten on tässä tapauksessa?

Ja matkakäyttöön jalustaa haen. Huonoin jalusta on se mikä on kotona kun ei viittinyt koon takia ottaa mukaan.

//Laarzmo
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Deju

Viesti Kirjoittaja Deju »

Minulla on kyseinen jalusta. Se on ensinmäinen ja mahdollisesti viimeinen ellei mene rikki, joka on hyvin epätodennäköistä:D Jalusta todellakin on jämäkkä ja kestävä, olen löytänyt tähän mennessä vain yhden muoviosan ja muut on alumiinia(Y) Kestää myös pikkulasten väkivaltiset leikit.;D Olen ollut oiekin tyytyväinen jalustaan. Siinä on hyvät säätömahdollisuuden ja sen saa helposti myös monopodiksi. Ainut valittaminen aihe on ohjekirja. En millään meinannut saada ohjeista selvää miten sen saa monopodiksi kunnes heitin ohjeläpyskän nurkkaan ja rupesin kikkailemaan siinä kaikkee ja sieltähän se löytyi. Suosittelen(Y) Mahtava jalusta

Löytyy siis tuo fotopro
tindemus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tindemus »

Ensimmäistä jalustaa olen etsimässä ja tämä pisti myös silmään. Kävin käpistelemässä sitä verkkokaupassa ja ihan tukevalta vaikutti. Onko muilla kokemusta kyseisestä jalustasta? Mihin Laarzmo päätyi?
Vastaa Viestiin