Morjesta!
Ongelmana on otsikon mukaisen kameran tuottaman Full HD videon pyörittäminen. Tavara on ilmeisimmin pakattu h.264 codecilla.
Mitä olen keskusteluista selvitellyt niin kyseinen materiaali vaatii koneelta potkua, oma koneeni on:
Acer Aspire 8920
Intel Core 2 Duo T5750 2.00 GHz
RAM 4.00 Gt
Windows Vista 32-bit
GeForce 9500M GS
Koneen blueray pyörittää kyllä leffoja mukavasti
Kaverini huomattavasti heikommalla koneella mokomat 7D:n videot pyörivät, mulla vaan tökkii ja pätkii. MISSÄ SIIS VIKA?
Äsken poistin kaikki codecit ja asensin K-liten paketin, ilman tulosta.
Jos jollain olis jonkin sortin vinkkejä niin heittäkää ilmoille, alkaa jo hiljalleen keittämään :D
(päivitin näytönohjaimen, olen kokeillut bs-playeria, VLC, MPC, Quicktime..)
7D Videot tökkii koneelta katsottaessa
-
-
Kokeile seuraavaa:
1. Mene K-liten kautta ffdshow video decoderin asetuksiin ja vaihda Codecs välilehdeltä H.264/AVC formaattiin dekooderiksi ffmpeg-mt
2. Varmista, että ffdshown punainen kuvake näkyy tehtäväpalkissa, kun yrität katsoa videota jollain soittimella. Tai totea muutoin varmaksi, että soitin käyttää videon purkuun ffdshowta.
Viimeinen vaihtoehto on tutkia, jos näytönohjain tukee h.264 rautapurkua, mutta kyllä sen videon pitäisi toistua noilla tehoilla kun saadaan kaikki ytimet käyttöön.
1. Mene K-liten kautta ffdshow video decoderin asetuksiin ja vaihda Codecs välilehdeltä H.264/AVC formaattiin dekooderiksi ffmpeg-mt
2. Varmista, että ffdshown punainen kuvake näkyy tehtäväpalkissa, kun yrität katsoa videota jollain soittimella. Tai totea muutoin varmaksi, että soitin käyttää videon purkuun ffdshowta.
Viimeinen vaihtoehto on tutkia, jos näytönohjain tukee h.264 rautapurkua, mutta kyllä sen videon pitäisi toistua noilla tehoilla kun saadaan kaikki ytimet käyttöön.
EOS 5DmkII, 24-70 F/2.8L II, 35 F/2, 50 F/1.4 USM, 50 F/1.4 SMC Takumar, 100 F/2.8 Macro USM, 70-200 F/2.8L IS II