Onko kellään käytössä reppua, jossa olisi tilavaraus sekä läppärille että kameralle?
Tai onko joku nähnyt tällaista myytävänä tai muuten vaan tietoinen sellaisen olemassaolosta?
Ergonomisesti suunniteltu laukkukin käy, mutta laukkumalli tahtoo kylläkin kipeyttää olkapään/hartiaseudun päänsärkykuntoon!
Eräs ratkaisu saattaisi olla hankkia kamppeille erillinen kantaja , jonka hartiat ei muutamasta kilosta piittaisi...
Annukka
Läppäri/kamerareppu?
-
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
Minulla on kanssa tuo lowepron minitrekkeri ollut käytössä, se on varsinkin duunimatkoilla kätevä kun sinne saa sekä kameran että kaikkea työvälineitä siististi paikoilleen suht hyvin kolhuilta suojatuksi.
Läppäriä olen tähänmennessä pitänyt vain tuosa päällä, ainakin oma ibarini mahtuu tuohon vielä väliin ja vetoketjukin menee ihan ok kiinni. Tosin repusta tulee niin takapainoinen että ei sitä viitsi juuri lentokenttä->hotelli väliä pitemmälle siinä kuljettaa, mutta mahtuu kuitenkin.
Perinteisissä läppärilaukuissa on ongelmana tuo ylhäältäladattavuus, loppupeleissä kaikki tavarat ovat laukun pohjalla epäselvässä kasassa. ei maistu.
Voisinkin koittaa tilata tuon computrekkerin firman piikkiin :)
-Janne
Läppäriä olen tähänmennessä pitänyt vain tuosa päällä, ainakin oma ibarini mahtuu tuohon vielä väliin ja vetoketjukin menee ihan ok kiinni. Tosin repusta tulee niin takapainoinen että ei sitä viitsi juuri lentokenttä->hotelli väliä pitemmälle siinä kuljettaa, mutta mahtuu kuitenkin.
Perinteisissä läppärilaukuissa on ongelmana tuo ylhäältäladattavuus, loppupeleissä kaikki tavarat ovat laukun pohjalla epäselvässä kasassa. ei maistu.
Voisinkin koittaa tilata tuon computrekkerin firman piikkiin :)
-Janne