salama 20d:hen 550ex vai joku muu?

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
ahz
Viesti:

salama 20d:hen 550ex vai joku muu?

Viesti Kirjoittaja ahz »

Salaman osto olisi edessä. Tarjolla olisi käytetty 550 EX salama, joka speksien puolesta vaikuttaisi hyvältä. Vähän painava tuo tosin on 20D:lle.

Onko muita suosituksia?

Mitä tuossa 550 mallissa on enemmän kuin Canonin halvemmissa, siis muuta kuin tehoa?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ahz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahz »

Tulimpa jo ostaneeksi, joten neuvot menevät jälkiviisauden puolelle.

Tosin jos joku tietää mistä tuohon saisi sellaisenmuovikipon päähän niin olisinkiitollinen tiedosta.
henkka4

Viesti Kirjoittaja henkka4 »

ahz kirjoitti:Tulimpa jo ostaneeksi, joten neuvot menevät jälkiviisauden puolelle.

Tosin jos joku tietää mistä tuohon saisi sellaisenmuovikipon päähän niin olisinkiitollinen tiedosta.
Digitarvikkeesta:

http://www.digitarvike.fi/products.php?g1=882413

--Henkka
ahz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahz »

henkka4 kirjoitti:
ahz kirjoitti:Tulimpa jo ostaneeksi, joten neuvot menevät jälkiviisauden puolelle.

Digitarvikkeesta:

http://www.digitarvike.fi/products.php?g1=882413

--Henkka
Kiitos.
Pitää pistää tilipäivänä tilaukseen.
RaidoR

Viesti Kirjoittaja RaidoR »

ahz kirjoitti: Tosin jos joku tietää mistä tuohon saisi sellaisenmuovikipon päähän niin olisinkiitollinen tiedosta.
Tosiaankin Digitarvike myy sitä kuin myöskin Top Shotista sitä löytyy suoraan hyllystä. Itse olen jonkun verran kuvannut sillä mutta se ei missään nimessä mielestäni ole niin tehokas kuin osasin odottaa. Huomattvasti paremmin vastaavan tehtävän on hoitanut nykyään salaman päälle laitettu kuplamuovipussi. Se hajottaa huomattavasti paremmin valoa.
ahz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahz »

RaidoR kirjoitti:
ahz kirjoitti:Tosiaankin Digitarvike myy sitä kuin myöskin Top Shotista sitä löytyy suoraan hyllystä. Itse olen jonkun verran kuvannut sillä mutta se ei missään nimessä mielestäni ole niin tehokas kuin osasin odottaa. Huomattvasti paremmin vastaavan tehtävän on hoitanut nykyään salaman päälle laitettu kuplamuovipussi. Se hajottaa huomattavasti paremmin valoa.
Hmm, tuo kuplamuovi tuntuu olevan kovassa nosteessa. Täytynee varmaan testata tilipäivää odotellessa.

Tuo kuppi vaikuttaisi kätevämmin kuljetusta kestävältä, mutta kuplamuovi kyllä on käytännössä ilmaista. Itse tarvitsisin jotain sovellusta joka kulkee luotettavasti mukana päivittäin.
Vastaa Viestiin