cf-kortin hinta

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
sininen44

cf-kortin hinta

Viesti Kirjoittaja sininen44 »

Googlen kautta löysin joitakin hintoja SanDiscin 2 gigan kortille. Telofotolta sen saisi 151 eurolla. Tietääkö kukaan Suomessa vielä edullisempaa ostospaikkaa?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Vakiovastaus eli MBnetin Hintaseuranta
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26304

Tuo Telefoton myymä kortti ei taida olla mikään vauhtihirmu, kun samassa paikassa (Telefoto) Sandiskin Ultra II maksaa 172 euroa ja Sandiskin Extreme III 229 euroa.

Vaihtoehtoja on monta. Itse olen ollut tyytyväinen 2 GB:n cf-korttiin Kingston Elite Pro. Esim. verkkokauppa.comissa (Ruoholahdessa) myymälähinta on 135.90 euroa.
toster

Viesti Kirjoittaja toster »

Itselle myös on riittänyt em Kingstonin kortti, kamerana 300D. Halvimmalla (josta itse myös ostin) taitaa saada beesting -verkkokaupasta. Hinta 109.32e.

http://www.beesting.fi/
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Ja Beestingistä sitten päälle toimituskuluja 14.90 euroa.
toster

Viesti Kirjoittaja toster »

Näin jos tilaa postiennakolla. Mikäli tilaa netistä ja hakee liikkeestä niin ei tule postikuluja.
Ifo-sivuilta tilaaminen-kohdasta:
Nyt voit tilata myös noudon Helsingin tai LPR/Imatran myymälöihin. Tällöin ei tule mitään toimituskuluja.
sininen44

Viesti Kirjoittaja sininen44 »

Kiitos vinkeistä. Minulla on tähän asti ollut vain SanDisk Ultra II. Uutta tulokasta en uskalla vielä hankkia, sillä jossain englantilaisessa valokuvalehdessä varoitettiin sen mahdollisista ongelmista.
Mutta Kingston Elite Pro voisi olla 2 GB:n hankinta, jos siihen olette olleet tyytyväisiä. Jotenkin vain on iskostunut käsitys, että SanDisk on ainoa luotettava merkki.
Vastaa Viestiin