Portaliten softboxien takuuaika?

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
grafia
Viesti:

Portaliten softboxien takuuaika?

Viesti Kirjoittaja grafia »

Ostin viime syksynä Elinchrom D-Lite It 2 To Go Setin, jossa on kaksi Portaliten 66 cm softboxia.

Toisesta välähdyspäästä ruskean muovisen kiristyskammen ratas mureni puolen vuoden kuluttua, ei siis lohjennut vaan mureni kuin kahvinpuruiksi; sain myyjältä uuden tilalle.

Softboxit olen kasannut korkeintaan viisi kertaa, settiä ei ole kuljeteltu asuntoa kauemmaksi kuin kerran. Nyt softboxien yhteensä kahdeksasta kulmasta vain kolme on enää ehjiä, muista muovipäinen metallinen pingotusruoto on mennyt joko kokonaan läpi tai juuri puhkeamaisillaan!

Olen kuvitellut, että Elinchrom ja Portalite ovat laadukkaita merkkituotteita, kun aina varoitetaan ostamasta eBaysta "kiinanpoikien hikipajatuotteita ym. halpoja kopioita".

En nyt tähän hätään löydä ostokuittia. Tietääkö kukaan, kuinka pitkä takuuaika softboxeilla on? Miten teillä muilla kulmat ovat kestäneet?
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jiihaa2

Viesti Kirjoittaja jiihaa2 »

Huh, mulla on kestäneet ihan hyvin, ei mitään tuonsuuntaisia oireita. Varmaan ovat vaihtaneet alihankkijaa.
vilpertt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vilpertt »

Kuluvia tuotteitahan nuo on ja ne mukana tulevat portalite -boksit on vielä selkeästi sieltä valmistajan halpispäästä(varsinkin rakenteeltaan). Yhden boksin kulman olen saanut tuolla tavalla rikki, ei tule ihan hirveesti kasailtua eestaas noita kun ei noiden kasattavuus ole semmonen että sitä jaksais puuhata yhtenään.

Jos niitä menee puhki ihan valtoimenaan niin joko materiaali/valmistusvika tai sitten boksin kasauksessa on käytetty liikaa voimaa/väärää tekniikkaa.
Blogi
Portfolio
Naamakirja
Hää -ja muita kuvauksia kaakkois-Suomessa
Vastaa Viestiin