Manfrotto 055XPROB

Mikä tahansa valokuvaukseen liittyvä oheislaite
anda

Manfrotto 055XPROB

Viesti Kirjoittaja anda »

Heisan!

Älkää heti lytätkö, sillä tämä jalustojen maailma on itselle vielä hyvinkin vieras..

Olen perusharrastelija, käytössä 7D + erilaisia linssejä. Haaveissa ollut jokin kohtuu hyvä ja tukeva jalusta, nyt sain sellaisen lahjaksi. Mies ollut valokuvaajaksi opiskelevan kaverini kanssa asian tiimoilta yhteydessä (kun ei itse harrasta, eikä ymmärrä) ja olivat sitten päätyneet kys. jalustaan. Itse en asiaa ole opiskellut tai tutkinut, kun en kuvitellut vielä olevan ajankohtaista- mutta hienoa että viimeinkin sain jonkin!

Tuosta vehkeestä nyt puuttuu se kiinnityspää vielä, eli minkäslaista sitä lähtis tähän nyt hankkimaan. Nettiä tutkimalla kuulapää näytti helpolta ja kohtuuhintaiselta, mutta aika laidasta laitaan oli tullut kommentteja niistä.. Viimeiseksi löysin Arca Swiss- jutun, jonka pitäisi olla luotettavampi?

Oma kamera ja lempilinssi painavat vajaat 1,7kg, joten olis ihan kiva että jalustaan voisi h-hetkellä luottaa..

Mielipiteitä?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
TiRy

Viesti Kirjoittaja TiRy »

Katso topic "Hyvä kuulapää?" joka on aivan tämän topicin alla. Sieltä varmasti löytyy hyviä vinkkejä :) Itse ostin juuri vähän kevyemmän jalustan kuin sinun (190 xprob) ja siihen 496 RC2-kuulapään. Ei varmasti ole paras mutta alle satasen hinnalla aivan varmasti hyvä. Aivan varmasti jaksaa pitää jalustallasi tuon 1,7 kiloa paikoillaan.
anda

Viesti Kirjoittaja anda »

Kiitos vinkistä! siellä olikin hyvä keskustelu jo käynnissä, joten tämän voipi poistaa :)
Vastaa Viestiin