Hintavinkit

Vain yksityishenkilöille. EI FIRMOILLE. Myydään valokuvaukseen liittyvää käytettyä tavaraa. Muista mainita *paikkakunta*! Puhno? Älä nosta ilmoitustasi alle viikon välein (=käytä sen sijaan Muokkaa-nappia!). HINTA PAKOLLINEN.

----Yksityisviesti pysyy Lähtevät-kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut yv:n. => lukemisen jälkeen siirtyy Lähetetyt-kansioon. ---
mkoosebi

Viesti Kirjoittaja mkoosebi »

Mun verkko ostokseni on sujuneet hyvin, joskus hitaasti joskus nopeasti. Canonin laatu on ollut hyvä osti mistä tahansa. Kivijalka myymälöissä kuluttajan asema taitaa olla huonoin jos laitteesta huomaa himassa vian jonka myyjä toteaa ominaisuudeksi vaikkakin ikäväksi sellaiseksi. No jaa, saivarteluksi menee. Samoin kuin se jonotuslapun kanssa norkoilu tyhjässä myymälässä, heti siinä kaupan poikki vedetyn lippusiiman edessä jossa lukee ettei peremmälle ole asiaa ilman myyjää. Luulevat vissiin kaikkia ihmisiä varkaiksi.Puhumattakaan näistä käytettyjen myyjistä joitten hintapyynnöissä ei ole mitään järkeä,ainakaan ostajalle.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
arn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arn »

Canon ST-E2 Maitolaiturissa 214,95€
http://www.maitolaituri.tv/product_info ... cts_id=262

Yongnuo Canon ST-E2 Digitarvikkeessa 119€
http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=2996

Molemmat hyvän hintaisia.
Vanhamies

Viesti Kirjoittaja Vanhamies »

Olen 7d:tä/60D:tä katsastellut.

Rajala näyttää pärjäävän hyvin hintakisassa.
rauer

Viesti Kirjoittaja rauer »

Vanhamies kirjoitti:Olen 7d:tä/60D:tä katsastellut.

Rajala näyttää pärjäävän hyvin hintakisassa.
Näyttää pärjäävän tosiaan. Rajala myy 7D:tä + 18-135mm -zoomia samaan hintaan kuin esim. Verkkokaupassa taisi tänään käydessäni olla pelkkä runko.
Speedou

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Toi hinta on kyll tosi jees. Ostin itse samaan hintaan viime syksynä Stockan tarjouksesta vastaavan Kitin ja katsellut ettei vieläkään saa mistään halvemmalla. Eli, hae pois, jos tosissas olet.
-speedou-
htc

Viesti Kirjoittaja htc »

arn kirjoitti:Sitä käytetään kyllä myydään-palstalla ahkerasti pyyntihintojen torpedoinnissa... Itsekin tuossa juuri katselin Canon 10-22 hinnat Suomesta ja Saksasta ja ostin sitten Suomesta hintaan 750€, kun mistään ei saanut halvemmalla (Simplyelectronicsista en hoksannut etsiä). Sitten huomasin myydään-palstalla jonkun tinkaajan sanovan sen lähtevän Simplyelectronicsista 590€ tjsp.
Seitsemän kertaa olen Simplystä tilannut ja joka ikinen kerta palvelu ollut moitteetonta, toimitus viikon ja kahden välissä kotiin asti, satoja euroja alle Suomen hintojen. Tuo esimerkin Canon 10-22 maksoi 519 euroa, kun samaaan aikaan Suomen halvin oli Rajalan 860 euroa. En itse ollut valmis "suomitakuusta" maksamaan 341 euroa...
- htc -
htc

Viesti Kirjoittaja htc »

Vielä lisäyksenä, ettei simplystäkään kannata sokkona ostaa, hinnat vaihtelevat tilauserittäin runsaasti. Rajalakin on ollut edullisempi yksittäisiä kertoja.
- htc -
kaapu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kaapu »

Speedou kirjoitti:Toi hinta on kyll tosi jees. Ostin itse samaan hintaan viime syksynä Stockan tarjouksesta vastaavan Kitin ja katsellut ettei vieläkään saa mistään halvemmalla. Eli, hae pois, jos tosissas olet.
Linkkiä ei laiskat jaksa laittaa.
HarriJ

Viesti Kirjoittaja HarriJ »

kaapu kirjoitti:
Speedou kirjoitti:Toi hinta on kyll tosi jees. Ostin itse samaan hintaan viime syksynä Stockan tarjouksesta vastaavan Kitin ja katsellut ettei vieläkään saa mistään halvemmalla. Eli, hae pois, jos tosissas olet.
Jos puhutaan Stockan tarjouksista, niin ne ovat lähes poikkeuksetta kanta-asiakastarjouksia, jotka ovat voimassa tasan yhden kuukauden ja sen yhden hankintaerän. Hullujen päivien tarjoukset sitten ovat erikseen, niissä tarjousaika on päivä tai hankintaerän loppuun.
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
jsts

Viesti Kirjoittaja jsts »

Kenko telejatkeita verkkokaupassa ihan hyvässä alessa, mm:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1101
Nomify^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nomify^ »

Rajalassa digiviikot, esim 70-200/4 L 499e
http://www.rajalacamera.fi/PublishedSer ... 9&pagenr=1
#EOS @ Ircnet - Canonistien oma kanava
epertti

Viesti Kirjoittaja epertti »

On taas kalliissa Rajalassa melko halpaa!
Speedou

Viesti Kirjoittaja Speedou »

kaapu kirjoitti:
Viittasin vain rajalan hyvään hintaan. Stockan tarjous oli ja meni viime syksynä.
-speedou-
Rokijaska

Viesti Kirjoittaja Rokijaska »

Rajalassa D90 499€
rauer

Viesti Kirjoittaja rauer »

Rokijaska kirjoitti:Rajalassa D90 499€
Niin, siis 31.3.
leppi

Viesti Kirjoittaja leppi »

Canon Objektiivi EF 50/1,8 II 59€ + kuljetus 9€
@Scandinavian Photo

http://www.scandinavianphoto.fi/product ... Id=1556569
denso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja denso »

JTr

Viesti Kirjoittaja JTr »

Jos joltakulta canonistilta on jäänyt 50-millinen ostamatta, niin ei pitäisi olla hinnasta kiinni enää:
http://www.scandinavianphoto.fi/product ... ID=1556569

En sitten tiedä, minkä viikon sunnuntaista tuossa puhutaan...
Canon EF 50/1,8 II objektiivi on alennettu rajusti! Säästät jopa 53 euroa! Alkuperäinen hinta on 112 EUR.
(Tarjous on voimassa sunnuntaihin asti tai niin kauan kuin tavaraa löytyy varastosta.)
arn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arn »

No niin, siinäpä vasta tarjous Scandinavian photolta. Halvemmalla ei varmasti saa 50/1.8:aa. Kiitokset Leppille (ja JTr:lle). Piti tilata talouteen toinenkin tuollainen :)
nmrl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nmrl »

Ihmeellisen halpa ringflash Quadralle: http://www.scandinavianphoto.fi/product ... d=11741849

EDIT: Tämä onkin ilmeisesti joku uusi ja edullinen versio. Kuulostaa hyvältä.
Vastaa Viestiin