Huutokauppa päättyi 21.10.2003, korkein tarjous oli 465 euroa, myyjän asettama hintavaraus oli 570 euroa. Tässä tapauksessa se todellinen hinta oli siis 570 euroa. Omasta mielestäni yllättävänkin paljon ollaan valmiita maksamaan IS-zoomista. Tässä tapauksessahan (huuto.net) oli kyse todella vähän käytetystä putkesta.mikko kirjoitti:Kohta näemme todellisen hinnan http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5330354
Myydään Canon EF 75 - 300 IS USM
-
- Site Admin
- Viesti:
-
- Viesti:
MattiH kirjoitti:Huutokauppa päättyi 21.10.2003, korkein tarjous oli 465 euroa, myyjän asettama hintavaraus oli 570 euroa. Tässä tapauksessa se todellinen hinta oli siis 570 euroa. Omasta mielestäni yllättävänkin paljon ollaan valmiita maksamaan IS-zoomista. Tässä tapauksessahan (huuto.net) oli kyse todella vähän käytetystä putkesta.mikko kirjoitti:Kohta näemme todellisen hinnan http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5330354
Todellinen hinta ko.putkelle oli mielestäni siintä tarjottu 465 ekua,eikä suinkaan siintä pyydetty570ekua ,eli lippoman putken oikea hinta olisi hieman465 ekua alempana.Tosin en minäkään näin halvalla myisi,jos itse olisin myymässä.
-
- Viesti:
Todellinen hinta on www.ac-foto.com 525,00 joten jos myyjä pistää hintavarauksen 570,00 se ei ole todellinen hinta vaan rahastus yritys. (kyllä, joo uv suodin tulee mukana siitä tuo 45 euroa) Mutta kyseessä on käytetty objektiivi.MattiH kirjoitti:Tässä tapauksessa se todellinen hinta oli siis 570 euroa. Omasta mielestäni yllättävänkin paljon ollaan valmiita maksamaan IS-zoomista..
Hyväkuntoisesta voi pyytää hyvän hinnan mutta jos käytetty maksaa enemmän kuin uusi ollaan metsässä.
Ja nyt ei puhuta lippoman kauppaamasta vaan huuto.netissä olleesta objektiivista!
Tuo 465,00 on se hinta minkä tämän huudon huomanneet ja objektiivia halunneet olivat siitä silloin valmiit maksamaan.
Voin yhtyä Matin lausuntoon, ihmeen paljon ollaan käytetystä valmiita maksamaan, kun jo melkein samalla rahalla saa kunnollisen canonin 70-200f4 tai sigman 70-200f2.8.
Viimeksi muokannut mikko, Loka 22, 2003 12 : 03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
FYI, tämä on edelleenkin mielestäni ihan käsittämätön threadi. Ihme että kukaan enää viitsii mitään myytäväksi laittaakaan. Huuto.netistä sanon sen verran että se on nykyään todella huono paikka myydä tai ostaa yhtään mitään, toisin kuin ennen. Ei siellä kukaan ole enää mitään valmis maksamaan mistään, ilmaiseksi on kaikki saatava. Samasta syystä itsellänikin digirungon hankkiminen siirtyy kun en ole saanut järkevään hintaan entisiä tavaroita myytyä pois, kun kukaan ei ole valmis maksamaan mistään yhtään mitään. En minä nyt sentään sellaisessa rahanpuutteessa ole että myisin pilkkahinnalla kaikki pois! Taitaa olla Timbuktun markkinatilanne joka määrä käyvän hinnan tavaralle.
P.S. Minä muuten olin sen ääliö joka maksoi hyvän hinnan siitä 50/f1.8 mkI linssistä josta Mattikin mainitsi (oliko tämä vai joku muu threadi). Enpä tosin pysty erottamaan siitä onko kysessä uusi vai käytetty yksilö. *sensuroitu* mäihä, olis varmaan pitäny alkaa mieluummin kerätä nappeja harrastuksena.
Joo, sainpahan vähän vuodattaa muutamia ajatuksia pois. Vielä riittää höyryä tosin.
edit: kyseessä oli tietysti mk1 eikä mk2...
P.S. Minä muuten olin sen ääliö joka maksoi hyvän hinnan siitä 50/f1.8 mkI linssistä josta Mattikin mainitsi (oliko tämä vai joku muu threadi). Enpä tosin pysty erottamaan siitä onko kysessä uusi vai käytetty yksilö. *sensuroitu* mäihä, olis varmaan pitäny alkaa mieluummin kerätä nappeja harrastuksena.
Joo, sainpahan vähän vuodattaa muutamia ajatuksia pois. Vielä riittää höyryä tosin.
edit: kyseessä oli tietysti mk1 eikä mk2...